Řetězy s příslušenstvím

Řetězy s příslušenstvím

Standardní přídavná zařízení jsou části připojené k základnímu řetězu, čímž ho přizpůsobují konkrétnímu účelu dopravního média. Přídavná zařízení mohou tvořit integrální součást článkové destičky nebo mohou být do řetězu zabudována jako náhrada normálního článku. Další přídavná zařízení (podle typu) jsou připevněna k destičkám řetězu pomocí výstupků nebo navaření, buď k jedné nebo oběma stranám řetězu.

Přídavná zařízení typu K – vnější nebo vnitřní články

Přídavná zařízení typu K poskytují platformu paralelní k vedení řetězu a ose ložiskových čepů. Používají se k upevnění latí, škrabáků, korečků, atd. k řetězu.

Přídavná zařízení typu F – vnější nebo vnitřní články

Přídavná zařízení typu F poskytují plochý povrch při pravém úhlu vůči destičce řetězu. Používají se pro zabezpečení posunovacích zařízení, škrabacích tyčí, atd.

Přídavná zařízení typu L

Přídavná zařízení typu L jsou integrována s vnějšími destičkami řetězu. Normálně mají jeden nebo dva otvory ale pro použití u aplikací na škrabácích mohou být dodána bez otvorů a s různými šířemi truhly/skříně

Standardní vodící kola

Pokud jsou k vnějším článkům instalována přídavná zařízení typu G nebo invertovaná přídavná zařízení F2, je požadován modifikovaný profil lemu. Kde je to nutné jsou použita vyztužující žebra. Tato řetězová kola mohou být modifikována pouze lemováním, vrtáním, doplněním drážkou a stavěcím šroubem.

Vodící kolíky

Vodící kolíky mohou být montovány buď skrze duté ložiskové čepy nebo článkové destičky a jsou zajištěny pomocí matky a pružné podložky.

Prodloužené ložiskové čepy

Prodloužené ložiskové čepy, jedna strana řetězu, mohou být dodány jako tvrdé, měkké nebo vrtané a jejich uspořádání je podobné jako u vodícího kolíku.

Děrované destičky článků

Jednoduché děrování je určeno zejména pro použití s vodícími kolíky a je vyžadováno na obou stranách řetězu. Dvojité děrování je poskytováno pro montáže speciálních přídavných zařízení na jednu nebo obě strany řetězu. Otvory ve vnitřních destičkách jsou na vnitřním líci zahloubené tak, aby se zabránilo zachycování hlav čepů o zuby řetězového kola.

Pomocné válečky – pro použití na řetězech s dutými ložiskovými čepy

Pomocné válečky mají dvě typické výhody, jako přímé nosiče zátěže umožňují řetězovým válečkům aby sloužily pouze pro účely pohonu/záběru a v případě opotřebení pomocných válečků mohou být tyto jednoduše vyměněny aniž by bylo třeba se uchýlit k výměně řetězu.Jsou zejména užitečné v případech kdy přídavné zařízení zabraňuje aby hnací válečky běžely po podpůrných drahách při zpětném běhu nebo když je zatížení válečku vysoké.

AACPragocel s.r.o.AACPragocel s.r.o.AACPragocel s.r.o.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
obrazek
obrazek2
obrazek3
Předchozí slider1 1 slider 2 2 slider3 3 Další